Lojalni klienci

Tworzenie sieci lojalnych klientów jest bardzo ważną koncepcją w dwudziestym pierwszym wieku. To właśnie posiadanie stałych klientów może zapewnić dla naszej firmy stabilne zyski. W dobie ogromnej ilości konkurencji i codziennie powstających nowych marek jest to naprawdę bardzo ważny cel w działalności każd14ego przedsiębiorstwa. Jeśli przekonamy klientów do naszej firmy, to będziemy mogli być pewni, że nie będzie on rozglądał się za innymi markami, tylko wróci do nas na kolejne zakupy. Pytanie tylko jak zachęcić konsumenta do zostania naszym lojalnym klientem. Obecnie istnieje nawet cała dziedzina, która się tym zajmuje. Marketing lojalnościowy zajmuje się właśnie znajdywaniem sposobów na przyciągnięcie do naszej firmy stałych klientów. W tej koncepcji bardzo ważne są systemy lojalnościowe. Polegają one na wręczeniu dla naszego klienta karty, która umożliwi mu korzystanie z różnego rodzaju promocji. Bardzo popularne jest również przyznawanie dla klientów zniżek lub prezentów w dniu ich urodzin. Systemy lojalnościowe pozwalają też zbierać informacje o konsumentach, zwłaszcza ich numer telefonu oraz adres e-mail. Pozwoli to dla nas na rozsyłanie ogłoszeń oraz wiadomości o nowych promocjach. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mogli zawsze powiadomić klienta o nowych okazjach w naszej firmie. Jest to naprawdę bardzo sprytne rozwiązanie, gdyż cały czas przypomina dla konsumenta o istnieniu naszej firmy. Oczywiście wykonywane jest to w bardzo subtelny sposób, aby konsument się nie zorientował. Jest to ważna cecha marketingu lojalnościowego, gdyż w dzisiejszych czasach konsumenci nie cierpią czuć się do czegoś zmuszani.

 

REKLAMA: Programy lojalnościowe dla klientów – biznes.lumo.pl

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *